Search This Blog

Wednesday, December 22, 2010

JUTARIA

kalau kita cakap pasal permainan jutaria mesti semua pernah main. tapi penah ke korang semua main  sampai berjuta-juta hutang. aku pernah main sampai terkena berpuluh-puluh juta hutang yang terpaksa dilangsaikan.
cara kitorang main macam ni, start main biasanya memang dah dapat duitkan tapi kitorang main lain sikit, kitorang start main dari miskin & pemainnya cuma dua orang je. kalau salah sorang dapat beli telekom dengan tenaga nasional berhad memang ad perangkap maut punya lah. tapi nak langsai kan hutang tu dengan cepat kena la beli je apa yang ada kat situ conform dapat bolot semua kawasan kat situ. membe aku ni hutang sampai 1 billion. kitorang start main hari tu dari pukul 8 malam sampai la pukul 4 nk msok 5 pagi. aku terpaksa minta cara lain untuk berhenti sebab aku da penat sangat. kitorang kira kan semua hartanahduit yang ada, so lepas aku kira-kira aku kalah dalam game tu. jadi ini peringatan kat semua yang nak kan cabaran tetapi sanggup tahan risiko boleh la main ikut cara aku ni. ingat ya permainan cara aku ni boleh menyebabka jadi gila, jadi kena lah sanggup tanggung risiko baru lah boleh main.

1 comment:

  1. Nak tanyalah, boleh saya tahu apa kegunaan tnb dan telekom sebab dekat belakang kertas deed tu saya tak faham sangat 😅

    ReplyDelete